Friday, December 18, 2009

ASMA / LELAH

Pakej ubat Lelah HPA ini mengandungi 2 produk yang dicadangkan oleh herbalis HPA berdasarkan konsep ‘sinergi’. Kami tawarkan 1 pakej sebagai pilihan berdasarkan kepada kemampuan anda. Produk-produk tersebut adalah seperti di bawah:























Penyakit lelah atau asma yang berpunca kepada lahan cuaca, debu, makanan atau bahan kimia. Penderita akan mengalami gejala bersin, selsema dan gatal. Penderita juga akan mengalami sesak nafas dan akan berlaku dada berbunyi (Wheezing) dan ini lebih jelas pada kanak-kanak ketika tidur.

Komposisi (75 Kapsul per botol) :
1. Vitex Pubenscens

2. Cinnamomum Iners

3. Eurycoma Longifolia

4. Coscinum Blumeanum

Dos :
Amalkan 2 kapsul pada malam dan 1 kapsul pada pagi. Amat baik disinergikan dengan Radix atau Mengkudu.



MADU ASLI


Di dalam Surah An-Nahl: Ayat 68-69 yang bermaksud; ” Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah : “Buatlah sarang di bukit, di pokok-pokok kayu dan di tempat-tempat yang dibuat manusia. Kemudian makanlah dari setiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan untukmu. Dari perut lebah itu keluarlah minuman (MADU) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda ( Kebesaran Allah) bagi orang yang berfikir

Percayalah…madu itu adalah ubat yang sangat bermanafaat terutama pada tubuh yang lelah kerana terlalu banyak kotoran . Madu tidak memberatkan buah pinggang dan menjadi pelawas pada usus besar. Madu juga mendatangkan tenaga segera bagi menolong membangkitkan imuniti yang lemah.

Guna madu bersama herba lain,insyaAllah berkesan. Jika terdapat gatal gatal ambil madu dengan corcinium dan omega 3. Kencing Manis pula madu dengan plantisol sangat baik untuk mereka yang mengalami impotensi kerananya. Kesemua sinergi dengan madu lebah perlu dibukakan kapsul terlebih dahulu.

Jika berlaku alergi teruskan pengambilan madu dan jangan berhenti sehingga sembuh. InsyaAllah.


Pakej 1 - RM45/Ahli 34

[MADU+ASLI.jpg]


Termasuk Kos Penghantaran















Pakej 1 - RM45/Ahli 34

TERMASUK KOS PENGHANTARAN



No comments:

Post a Comment