Tuesday, January 5, 2010

Assalamualaikum........



TUAN RUMAH



Boleh dikatakan setiap hari kita disajikan dengan produk-produk syubhah dan haram yg digunakan tanpa disedari. Terpanggil dari semua masalah inilah, HPA memperjuangkan produk-produk Halal 100% keluaran Muslim berwudhhuk diatas kilang yang didirikan tanpa riba kepada pengguna Muslim di Malaysia khususnya dan di seluruh dunia amnya. Ini adalah demi untuk menyelamatkan umat Islam dari terguna produk-produk syubhah yg boleh membawa kepada haram dan produk-produk yg haram yg digunakan tanpa disedari disamping berjihad demi untuk menambah dan memartabatkan ekonomi ummah. Ini merupakan tuntutan Fardu Kifayah bagi kita.

Kami amat berharap mendapat sokongan padu daripada seluruh Warga HPA dan rakan-rakan muslim sekalian. Jika bukan kita yang menggunakan produk-produk keluaran mereka, siapa lagi? Ah Chong? Samy? Sudah pastilah kita yang ada Bin dan Binti yang menyokong perjuangan ini demi kebaikan generasi akan datang.

Jika bukan sekarang, bila? esok? tahun depan?

Marilah bersama-sama HPA untuk membentuk pasaran Muslim yg sebenar-benarnya. Kita tak mampu utk buka kilang sendiri, jadi marilah kita menyumbangkan apa yang perlu. Semoga Allah memberkati usaha kita

1 comment:

  1. salam..betul tu..baru je msk ahli,bagus hpa ni.baru org ramai ade kesedaran skit pasal brg2 yg digunakan tiap2 ari..

    ReplyDelete