Wednesday, December 16, 2009

MASALAH GHOUT/ ATHRITIS

Pakej ubat gout HPA ini mengandungi 3 produk yang dicadangkan oleh herbalis HPA berdasarkan konsep ‘sinergi’. Kami tawarkan 2 pakej sebagai pilihan berdasarkan kepada kemampuan anda. Produk-produk tersebut adalah seperti di bawah:

1) Ardisia


ubat gout


Ardisia menggunakan herba Ardisia Crispa (Mata Pelanduk) yang mempunyai fungsi untuk mengeluarkan asid urik yang berlebihan yang terdapat di bahagian sendi-sendi. Apabila ini tidak diatasi, ia boleh menyebabkan berlakunya sakit pada sendi dan peradangan hingga menyebabkan bengkak. Asid urik yang berlebihan ini merupakan punca utama berlakunya penyakit gout dan Athritis. Asid urik ini akan dikeluarkan melalui pembuangan air kencing.

Herba ini adalah bersifat diuretik dan akan memperbanyakkan pengeluaran air kencing. Pengguna juga dinasihatkan untuk minum air sekurang-kurangnya 2.5 liter air sehari. Selain itu, Ardisia juga dapat menurunkan panas dalam serta untuk menurunkan tekanan darah tinggi.

Komposisi (75 Kapsul per botol) :

1. Ardisia Crispa
2. Carica Papaya.
3. Morinda Eliptica
4. Micromelum Longifolia
5. Cinamomum Iners.


2) Malac


penyakit gout

Herba malac adalah herba yang bersifat diuretik iaitu herba yang memperbanyakkan air kencing yang berfungsi sebagai anti hipertensi (turunkan tekanan darah) dan anti piretik (penurunan panas) amat baik untuk penjagaan ginjal, memecahkan batu karang, penyakit epilipsi (sawan), infeksi saluran kencing, demam campak, dan penyakit gout.

Malac menggunakan herba utama lalang yang telah terbukti amat mujarab dan dicadangkan dijadikan amalan untuk mereka yang menghadapi masalah tersebut.

Komposisi (75 Kapsul per botol) :
1. Tetra Indica
2. Bamboo Spp
3. Imperata Cylindrica


3) Teh Herba


gout

Teh herba menggunakan herba pegaga (Hydrocotyle Asiatica). Herba ini yang mempunyai ciri pahit mengandungi antioksidan (sejenis ester gluko peiranosil) yang amat baik dalam merawat luka luar (kulit) dan luka dalam (radang usus dan pendarahan otak).

Teh Herba selain itu mujarab untuk buasir, gout, radang tenggorokan, batuk, radang usus serta mempunyai anti oksidan yang tinggi.





Pakej 1 - RM60/Ahli 48



masalah gout+produk hpa+mengatasi gout



atau




Pakej 2 - RM42/ Ahli 32


masalah gout+produk hpa

No comments:

Post a Comment