Tuesday, June 23, 2009

Aku Join Hpa !!!

Secara sah aku menjadi ahli HPA pada 24.4.2009, produk kesihatan berdasarkan herba tempatan untuk diamalkan..sebab aku rase ianya penting bg aku yang terdedah dengan pelbagai resiko kanser berpunca dari makanan yang diambil seharian.lagipun mengikut pengatahuan aku produk berasaskan herba nie Sejak turun temurun masyarakat kita telah menggunakan sebagai penawar untuk mengatasi segala jenis penyakit.Cegah dulu sebelum terlambat,jangan sampai dah tue baru sedar.hehehehe


1 jam aku serch dan ambil keputusan untuk join syarikat HPA(yang org duk sibuk2 ngan kopi radik tu)rupenye syarikat HPA. melalui sistem online untuk daftar ahli dan buat pembayaran di bank.Yang menariknya syarikat nie banyak produk kesihatan, sesuai sangat la cam aku yang dah berkeluarga.Dan yang penting 100% keluaran orang Islam.Lagi berkat bg makan anak bini.mmg betul pun.


oklah tu jer nak cerite..aku sebenarnya nak berkonsi produk kesihatan yang aku amalkan. Mane tau kalu dapat membantu rakan2 yang mengalami masalah peribadi atau keluarga, ape salahnya kalau kita ikhtiar yer tak…kalu nak tahu lebih lanjut try klik bawah sana. Mane tau berkenan. Tanya la aku untuk HpaForlife.take care. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment